تجهیزات استخر و جکوزی در گیلان

ساخت وبلاگ

ضرورت و نیاز به استفاده از گریل استخر و گاتر استخر باعث شده این محصولات از پرفروش ترین تجهیزات جانبی استخر در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو می باشد.

به طور کلی می توان گریل استخر را نوعی در پوش برای جمع آوری آب مازاد دور استخر و هدایت آن به آب راهه دانست. گریل استخری روی کانال آب دور استخرها و جکوزی ها قرار میگیرد و برای جمع‌آوری آب سرریز اطراف استخر و جکوزی ها استفاده می شود. آب‌های سطحی مازاد استخر از طریق گریل به مسیر خطی گاتر  وارد شده و در نهایت به سمت خروجی مورد نظر هدایت می‌شوند.

 

انواع گریل

گریل استخری به دو صورت یک تکه و پازلی هستند. نمونه‌های پازلی با قطعات دو سانتی‌متری توسط یک یا دو پین به هم متصل می‌شوند.
نیازهای مختلف کابران سبب شده است تا شاهد انواع گریل استخری براساس جنس، سایز، کاربردآن باشیم.
گریل فلزی استخری، گریل پلاستیکی استخری، گریل جکوزی استخری، گریل موتور خانه از انوع گریل های استخری هستند.

مزایای استفاده از گریل در استخرها

همانطور که می دانید در لبه و کناره استخر ها گریل استخری نصب شده است. این نوع گریل ها بسیار کاربردی و مفید هستند و مزایای متعددی دارند.

 

جلوگیری از ایجاد موج

در استخرهای شلوغ یا استخرهای ویژه مسابقات به دلیل تحرک زیاد افراد، سطح آب دچار تلاطم شده و ایجاد موج می‌کند. این موج‌ها می‌توانند در سرعت شناگران تاثیر گذار باشند اما در استخرهایی که از گریل استفاده می‌کنند موج‌ها توسط آن دفع شده و از ایجاد آن جلوگیری می‌شود.

 

سرعت در تصفیه و کیفیت بالا

فرآیند تصفیه آب استخر در استخرهایی که از این قطعه در سیستم فیلتراسیون آب خود بهره می‌گیرند با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری انجام می‌شود.

 

امنیت

گریل علاوه بر نقش داشتن در بهبود کیفیت آب در حفظ امنیت شناگران در هنگام ورود و خروج به داخل استخر نیز موثر است. این قطعه می‌تواند از سر خوردن و افتادن شناگران به‌ویژه کودکان جلوگیری کند.

 

خرید و قیمت گریل استخری در فروشگاه آبیکو

گریل استخری و گاتر محصولی پرفروش در فروشگاه آبیکو می باشد‌. برای اطلاع از لیست قیمت گریل استخری امروز می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای داشتن انتخاب مناسب حتما با کارشناسان ما مشورت کنید و از مشاوره کارشناسان فروش ما به صورت 24 ساعته بهره مند شوید.

 https://abiko.ir/

09916666350

09916666470

 

 

تجهیزات استخر و جکوزی در گیلان...
ما را در سایت تجهیزات استخر و جکوزی در گیلان دنبال می کنید

برچسب : گریل استخر, تجهیزات استخرو جکوزی , فروشگاه آبیکو , نویسنده : فروشگاه آبیکو abikogilan بازدید : 102 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 18:09